<<< ဘယ္သူလဲဆိုေတာ.. >>> လူထဲကလူတေယာက္ပဲ... လူေတြအားလံုးကို ခင္တယ္... ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေနတတ္တယ္.. ဟန္ေဆာင္တာကိုအမုန္ဆံုးပဲ..သူငယ္ခ်င္းေတြကိုအရမ္းခင္တတ္ပါတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ကို သူငယ္ခ်င္းအားလံုးက ေမ်ာက္ေလာင္းလို႔ေခၚတယ္.. လူတေယာက္ကိုခင္မိၿပီ ဆိုရင္လည္း အဆံုးစြန္ထိ ခင္တတ္သလို ... အဲဒီလူကိုမေခၚေတာ့ဘူးဆိုရင္လည္း.. လံုး၀လွည့္မၾကည့္ ဘူး.. အဲဒါကၽြန္ေတာ့္အက်င့္ပဲ.. တေယာက္တည္းေနရတာကိုႀကိဳက္တယ္၊ အဲဒီလိုအခ်ိန္မွာ တခုခုကို အၿမဲေတြးေနတတ္တယ္..အခုကၽြန္ေတာ္က လြတ္လပ္ေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံ (စကၤာပူ)ကိုလာၿပီး အလုပ္လုပ္ေန တယ္.. ကၽြန္ေတာ္ကိုဆက္သြယ္ခ်င္ရင္ hhzbobo@gmail.com ကိုဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္.. မႀကိဳက္ရင္လည္း သူငယ္ခ်င္း မလုပ္နဲ႔... ႀကိဳက္တယ္ဆိုမွလုပ္ပါ.. ေက်းဇူးတင္ပါတယ္..
20 May 2008

<<< အဖြင့္မွာ ကံေကာင္းျခင္းမ်ုားႏွင့္.. >>>
ကၽြန္ေတာ့္ ပထမဆံုးရည္းစားစရတဲ့ပံုက ဒီလိုဗ်... ကၽြန္ေတာ္ေနတဲ့ လွည္းတန္းကပဲေကာင္မေလးက.. ေျပာရင္လည္းႀကြားတယ္ လို႔မထင္နဲ႔ေနာ္.. ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ္ကိုစၿပီး ရည္းစားစာ အရင္စေပးတာ.. သူကိုကၽြန္ေတာ္ကလည္း စိတ္၀င္စားေနတာ ဆိုေတာ့ ကြက္တိကိုျဖစ္သြားတာ.. ကိုယ္ေတာင္မေျပာလိုက္ရဘူး.. ဟ ဟ... ေနာက္ရည္းစားျဖစ္သြားေတာ့ သူနဲ႔ေတြျဖစ္တယ္.. ကၽြန္ေတာ္က မနက္၊ ေန႔လည္ခ်ိန္ေတြမွာဆိုရင္ ဂိမ္းေဆာ့ေတာ့ သူနဲ႔က ည(၇)နာရီေလာက္ဆိုရင္ပံုမွန္ေတြ႔တယ္.. ႏွစ္ေယာက္ တည္းေတြ႕တာမဟုတ္ဘူး။ သူ႕အစ္မအတြဲလည္းပါတယ္.. ေနာက္ၾကာလာေတာ့ သူကတင္းလာတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ကို.. ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္သြားရင္ ဘယ္ေတာ့မွလက္တြဲၿပီးမေလၽွာက္ေတာ့ သူကတင္းတယ္.. ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အဲဒီတုန္းက ဘာမွမသိဘူး။ သူကေျပာတယ္.. သူ႕အစ္မအတြဲဆိုရင္ အၿမဲလက္တြဲတယ္.. ဖက္ၿပီးေလၽွာက္တယ္တဲ့.. သူကအဲဒီလိုေနခ်င္တာတဲ့ ေကာင္းေရာ.. အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထဲမွာ ဂိမ္းေဆာ့ဖို႔ပဲသိတယ္.. သူကအဲဒါကိုမႀကိဳက္ဘူး။ သူကိုဂရုစိုက္ေစခ်င္တယ္.. ဒီလိုနဲ႔တြဲလာတာ.. (၁)လေက်ာ္သြားတယ္။ ေက်ာ္လည္းေက်ာ္ေကာ.. ျပတ္ေတာ့တာဘဲ... ဘယ္လိုျပတ္သြားလည္းဆိုေတာ့ .. တ ေန႔ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ေတြဖို႔ခ်ိန္ထားတယ္.. အခ်ိန္က ည(၆)နာရီ.. ကၽြန္ေတာ္က တေနလံုး ဂိမ္းထိုင္ေဆာ့တယ္.. ညေန (၄)နာရီ ေလာက္လည္းေရာက္ေရာ.. ကၽြန္ေတာ္ေဆာ့ေနတဲ့ ဂိမ္းဆိုင္ကို သူ႔အစ္မဘဲ ၀င္လာတယ္.. ကၽြန္ေတာ့္ကိုလာေျပာတယ္.. မင္း ကို မင္းရည္းစားအျပင္မွာေစာင့္ေနတယ္တဲ့.. ကၽြန္ေတာ္က ဂိမ္းေဆာ့တာလည္းမၿပီးေသးဘူး.. သူနဲ႔ေတြ႔ဖိုခ်ိန္ထားတဲ့ အခ်ိန္ ကလည္းေ၀းႀကီးလိုေသးေတာ့ မအားေသးဘူး.. ဂိမ္းေဆာ့တာမၿပီးေသးဘူး။ ခ်ိန္ထားတဲ့အခ်ိန္ေရာက္မွလာမယ္လို႔ေျပာလိုက္ တယ္.. သူ႔အစ္မဘဲ ျပန္ထြက္သြားတယ္.. ခဏေနေတာ့ျပန္၀င္လာတယ္.. မရဘူး... အခုလာခဲ့လိုပေျပာတယ္တဲ့.. အဲဒါနဲ့ ကၽြန္ေတာ္က ဒါဆိုရင္ခဏေစာင့္၊ ေနာက္ (၅)မိနစ္ေနရင္ Memory Save ၿပီးထြက္လာမယ္လို႔ေျပာလိုက္တယ္.. သူ႔အစ္မဘဲ ျပန္ထြက္သြားျပန္ေရာ.. ၿပီးေတာျပန္၀င္လာတယ္.. မရဘူး.. အခုလာခဲ့လိုေျပာတယ္တဲ့.. ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဒီေလာက္ ေတာင္ျဖစ္ေနလည္း မလာႏိုင္ဘူးလို႔ေျပာလိုက္တယ္.. ျပန္ထြက္သြားတယ္.. ခဏေနေတာ့ သူကိုယ္တိုင္၀င္လာတယ္.. ကၽြန္ ေတာ္ကိုေျပာတယ္.. အခုလိုက္မွာလား.. မလိုက္ဘူးလားတဲ့.. ကၽြန္ေတာ္က လိုက္မယ္.. (၅)မိနစ္ပဲေစာင့္လို႔.. ဘာလို႔လည္းဆို ေတာ့ အခုေဆာ့ထားတဲ့ ဂိမ္းက မနက္ကတည္းကေဆာ့လာတာ.. ၿပီးခါနီးၿပီ.. ဒါေပမယ့္ အၿပီးမေဆာ့ဘူး။ Memory Save ၿပီး လိုက္ခဲ့မယ္.. (၅)မိနစ္ပဲေစာင့္လို႔ေျပာတာ.. ေျပာလို႔ကိုမရဘူး.. အခုလိုက္မွာလား.. မလိုက္ဘူးလားတဲ့.. အခုမလိုက္ရင္ေတာ့ ေနာက္ဘယ္ေတာ့မွလာေတြ႔နဲ႔တဲ့... ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီေလာက္ေျပာေနတာကို လက္မခံေတာ့ .. တင္းတင္းနဲ႔ ၿပီးေရာဟာ.. မေတြ႕ဘူးလို႔ေျပာလိုက္တယ္.. သူလည္းတင္းၿပီးထြက္သြားတယ္.. အဲဒီမွာျပတ္တာဘဲ... ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ႔ကို အဆက္အသြယ္မလုပ္ဘူး။ သူလည္း ကၽြန္ေတာ္ကို မဆက္ဘူး။ ေနာက္သိပ္မၾကာပါဘူး။ ေနာက္ဘဲတေယာက္နဲ႔တြဲေရာ.. ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ပထမဆံုး ရည္းစားသက္တမ္းက (၁)လ.. ဟားဟား။ အရမ္းကိုၾကာတဲ့ ရည္းစားသက္တမ္းေနာ္... ေကာင္မေလး နာမည္ေတာ့ မေရးထားဘူးေနာ္.. ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ သူသိကၡာကိုေစာ္ကားသလိုျဖစ္မွာစိုးလို႔ပါ...

1 comments:

Anonymous said...

တေယာက္နဲ႔တေယာက္ နားလည္မႈေလးေတြ အရင္ႀကိဳယူ ထားသင့္တယ္..